perjantaina, syyskuuta 23, 2005

BranchingOut...

Haaveissain vainko oot mun...

Kipsi poistettiin eilen, mutta käsi on järkyttävän kipeä, jäykkä, turvoksissa ja surkea. Niinpä ranne on vielä kipsin/lastan välimuodossa, ikään kuin irroitettavassa kevytkipsissä. Välillä siis treenataan. Haluaisin käteni kuntoutuvan mahdollisimman hyvin ja tietenkin pian! Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu siltä, että saattaapa tovi vierähtää ennenkuin tästä kättä tulee. Vasen käsi on kuntoutunut mielestäni paremmin, nostaa saa jo 1-2 kg.

Pitäisiköhän minun olla imarreltu? Eräänä päivänä vierailtuani Tiinan käsityöt- blogissa, ohi kulkiessaan avokkini iski silmänsä BranchingOut- huiviin. Hänen mielestään se olisi juuri passeli äidilleen. Huiveja ovat tehneet mm. Vinksin Vonksin, Susanna ja Laura. Kysäisin, että tiesikö hän ohjeen olevan englanninkielinen. Ei tiennyt, mutta tuumasi, että:" Sinä olet niin taitava, ettei ohje varmasti ole ongelma". Siltäkö minä olen näyttänyt sohvannurkassa puikkoja heilutellessani? Taitavalta? :0) Kieltämättä tuli kiva mieli. Tällä minimaallisella kokemuksella tekee mieli kiikuttaa jopa suomalaiset ohjeet apteekkiin luettavaksi- saati englanninkieliset. Minäpä en lannistunut, otin härkää sarvista ja klikkailin itseni Marjutin neulesanastoille. Suuret kiitokset avusta! Ohjehan ei sitten vaikea ollut ollenkaan, mutta sitähän ei avokkini tarvitsekaan tietää ;0). BranchingOut puikoille, kunhan siis käsi saadaan pelaamaan.

Hyvää Viikonloppua!

PS: Tilkkupeittoprojekti tarkennusta! Valmis peitto lahjoitetaan Vaaka ry:lle!

5 kommenttia:

-miu- kirjoitti...

juhuu,jopa minä onnistuin BO:n väkertämään, vaikka aivan surkea noissa pitsineuleissa olenkin!

Kristel kirjoitti...

Branching out on kiva malli, mä olen tehnyt kolme ja puoli. ;) (Se neljäs on nyt taas ollut vähän tauolla, enköhän mä sen ennen joulua valmiiksi väkerrä niin voin antaa anopille joululahjaksi.)

Jos on yhtään ruutupiirroksista tehnyt juttuja, niin ei se ole vaikeaa laisinkaan. :)

Siniset Silmukat kirjoitti...

Kiitos miu:lle ja Kristelille rohkaisusta! Totta Kristel, minä ainakin olen "näköihmisiä" ja sisäistän ohjeita enemmin kaavioista kuin sanallisista teksteistä. Yleeensä ne kuitenkin täydentävät toisiaan! Hyvä näin! :0)

mursuliina kirjoitti...

juu siitä vaan huivia puikoille ja kilkuttamaan. mäkin testailin mallia ja kaveri omi huivin saman tien itselleen :) se on kaunis, mutta ymmärrettävissä oleva malli.

Siniset Silmukat kirjoitti...

Kiitokset mursuliina sinullekin, voi että, rupesivat sormet niin syyhyämään!