maanantaina, toukokuuta 01, 2006

Hyvää Vappua!

Sinnikkäimmät ovat vielä mukana Lankahamstereissa, hatun nosto mukana olijoille. Itse en Lankahamstereihin osallistunut virallisesti, mutta olen kuitenkin yrittänyt hillitä itseäni. Monta kertaa olenkin kieltänyt itseäni ostamasta lankaa. Nämä kolme ihanaa vihreää kerää ovat kuitenkin saaneet kodin meiltä. Väri sopii täydellisesti uuteen kevät-/syystakkiini ja tarkoitus olisi näistä huivi tehdä. Mikä mahtaisi olla malli? Sopisivatkohan nämä kauan haaveilemaani Branching Out- huiviin?Tästä vihreästä Kittenistä juolahti mieleeni kaapin kätköissä uinuva pinkki Kitten- mohair. Mitä voi tehdä yhdestä kerästä pinkkiä Kitten- mohairia?
Miten nämä pussit ovat muuttaneet meille? Pitkin kevättä olen seuraillut lankojen värjäystouhuja eri blogeissa. Ajattelin, etten viitsi ruveta tähän touhuun. Ping- yhtenä päivänä luin Ziinan-blogia, jossa Ziina oli tilannut Kool Aideja! Niinpä minunkin tieni kävi Jari Mäen putiikkiin ja posti kiikutti minulle nämä. Kiitos muuten hyvästä palvelusta Koskenkorvalle! Nyt vain sopivaa inspiraatiota odottelemaan. :0)
Tässä vielä muutama valmistunut tilkku lankakorin siivousurakassa tarpeettomiksi todetuista langoista. Vilma-kissa oli sitä mieltä, että näistä tehdään kissojen makuualusta. Minä olin sitä mieltä, että voidaan sellainen tehdä, mutta ei näistä väreistä!

PS: Mukana ollaan Fufoilussa!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minulla on Branching Out-huivi juuri tuosta vihreästä Kittenistä! Kaunis!

Siniset Silmukat kirjoitti...

Villasukka, kävinkin kurkkaamassa blogissasi. Aika ihana, joten vaaka kallistuu BO- huiviin.

Anonyymi kirjoitti...

Minä luulen, että aika pitkän BO:n saat noista keristä :) Voipahan sitten kietaista kaverin kanssa yhteisen huivin ;)

Siniset Silmukat kirjoitti...

Niin onkin Marja! Tosin pidän pitkistä huiveista, mutta rajansa tietty kaikella. :o) Ehkäpä jäljelle jäävästä langasta voisi vielä kehitellä jotain, jos Bo:hon päädyn.

Riksu kirjoitti...

Sinut on haastettu meemittelemään

vikke* kirjoitti...

Hitsit, pitäiskö noita värejä kokeilla *hmmm...* kun niin useassa blogissa on syntynyt kivoja lankoja :)

Mites tuo hevosprojekti...kiinnostaa kovasti, joten postaappas heti jotain uutta kun sellaista ilmenee. Mulla on suunnitelmissa lähteä ratsaille nyt kun vauvakin on jo pari kk, suosikki tallini vaan lopettaa joten hakusessa on uus maastoratsastus paikka lähistöllä, osaatko suositella?

Anonyymi kirjoitti...

Käyhän kurkkaamassa blogissani postaustani 18.5., se kannattaa! ;)